ΤΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ

Ένας ιδιαίτερος χαρακτήρας και η πλήρης εξατομίκευση της μηχανής σας είναι αυτό που θα κάνει τη μοτοσικλέτα σας "δική σας", και μερικές φορές μπορεί να καταλήξετε να τρομάξετε με όλες τις επιλογές εκεί έξω.

Με όλα τα πρόσθετα, τα σακίδια σέλας/δερμάτινα, αδιάβροχα καλύματα σέλας, τα λάστιχα, τα κορύφαια αξεσουάρ μηχανής που κυκλοφορούν,  τις μετατροπές και  τους χρωματισμούς, θα μπορούσε να είναι λίγο εκφοβιστικό...!

Ακολουθούν μερικά ναι και όχι για όταν θα πάτε να δημιουργήσετε την "δίτροχη ενσάρκωσή" σας.

Τα ναι και τα όχι για ειδικά αξεσουάρ μηχανής και πρόσθετα: 
  • Σκεφτείτε την ανάμιξη διαφορετικών ειδών από μεταλλικά τελειώματα. Χρώμιο, γυαλισμένο αλουμίνιο και ανοξείδωτος χάλυβας όλα λάμπουν με ελαφρώς διαφορετικούς τόνους.
  • Βεβαιωθείτε ότι τα στυλ των αξεσουάρ είναι συμπληρωματικά.
  • Να είστε προσεκτικοί κατά την εγκατάσταση εξαρτημάτων από χρώμιο, γρατζουνιούνται εύκολα.
  • Να πλένετε και να κερώνετε τα πρόσθετα τακτικά.
  • Μην χρωμιώνετε τα πάντα, το να κρύβετε τα άσχημα τμήματα μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικό.
  • Μην καθαρίζετε το χρώμιο με λειαντικά καθαριστικά.
Σακίδια σέλας/δερμάτινα ναι και όχι:
  • Βεβαιωθείτε ότι όλα τα δερμάτινα ρούχα και αξεσουάρ μηχανής ενσωματώνουν συμβατά στυλ.
  • Να είστε βέβαιος πως τα  σακίδια σέλας είναι καλά συνδεδεμένα με τη μηχανή.
  • Να θυμάστε ότι τα ανοιχτόχρωμα δέρματα είναι πιο ευαίσθητα στις καιρικές συνθήκες.
  • Σε τακτά χρονικά διαστήματα να συντηρείτε το δέρμα με ένα υψηλής ποιότητας κατάλληλο υλικό.
  • Μην υπερφορτώνετε τις δερμάτινες τσάντες μηχανής και αναβάτη. Οι παραφορτωμένες τσάντες μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα χειρισμού.
  • Μην αφήνετε τις τσάντες να ταλαντεύονται στον πίσω τροχό.
Τροχοί / Ελαστικά ναι και όχι:
  • Μοντάρετε όλα τα υλικά των τροχών πριν την εγκατάσταση των ελαστικών για να βεβαιωθείτε ότι όλα θα ταιριάζουν σωστά.
  • Συμβουλευτείτε κατασκευαστές και τροχών και ελαστικών κατά την εκτέλεση μη τυποποιημένων εγκαταστάσεων.
  • Μην αγνοείτε το συνιστώμενο πλάτος της ζάντας του ελαστικού.
  • Μην χρωμιώνετε την επιφάνεια σάρωσης των δισκόφρενων.
Φτερά ναι και όχι:
  • Προσαρμόστε τα κομμάτια πριν τα βάψετε.
  • Δεδομένου ότι τα περισσότερα κομμάτια φτάνουν ημιτελή, ο χρόνος που δαπανάται στο τρίψιμο θα αποβεί επωφελής  όταν τα μέρη είναι βαμμένα.
  • Μην ξεχάσετε να εξασφαλίσετε την καλωδίωση στους πίσω προφυλακτήρες.
  • Μην περιορίζετε τη φαντασία σας. Αν τα κομμάτια δεν είναι διαθέσιμα για ένα συγκεκριμένο μοντέλο, γίνετε δημιουργικοί και τροποποιήστε κομμάτια που έχουν μείνει από φτερά άλλης μοτοσικλέτας.
Χρωματισμοί ναι και όχι:
  • Επισκεφθείτε τα καταστήματα που ειδικεύονται σε μοτοσικλέτες.
  • Ζητήστε να δείτε δείγματα και τελειωμένες μηχανές.
  • Επιλέξτε έναν ζωγράφο του οποίου το στυλ ταιριάζει με το δικό σας.
  • Ρωτήστε για εγγύηση.
  • Μην επιλέξετε το ζωγράφο σας με βάση την τιμή μόνο.
  • Μην εμπιστεύεστε έναν ζωγράφο του οποίου τα εργαλεία είναι βρώμικα ή σκονισμένα.
  • Μην χρησιμοποιείτε βερνίκια-τα καύσιμα μπορούν να τα βλάψουν.
Μενού
Λ. Βουλιαγμένης 583, Αργυρούπολη
210 9969793