Υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα στην αλλαγή ενός ελαστικού και την επισκευή ενός ελαστικού. Για τους σκοπούς μας, η αλλαγή ενός ελαστικού σημαίνει αντικατάστασή του με ένα νέο.
Επιλογή 1 Βγάλτε έξω την πιστωτική κάρτα σας. Όσο αφορά τα ευρεία, δύσκαμπτα, χαμηλού προφίλ σπορ ελαστικά, ειδικά αυτά στο πίσω μέρος, μια επαγγελματική δουλειά είναι η καλύτερη επιλογή σας. Ένα κατάστημα ελαστικών έχει ειδικά μηχανήματα για να κάνει τη σωστή δουλειά χωρίς να χαράξει το ελαστικό ή να καταστρέψει τη ζάντα.
Επιλογή 2 Με μικρότερα streetbikes και με όλες τις dirt μηχανές , η τοποθέτηση ενός νέου ελαστικού είναι στο επίπεδο δεξιοτήτων του μέσου μηχανικού.
ΒΗΜΑ 1 Πρώτα, χρησιμοποιήστε ένα σταντ μηχανής για να σηκώσετε τον ένα ή και τους δύο τροχούς από το έδαφος και αφαιρέστε τα ελαστικά ακολουθώντας τις οδηγίες του κατασκευαστή. Βγάλτε όλο τον αέρα από το ελαστικό.
ΒΗΜΑ 2 Το σπάσιμο του σφαιριδίου σημαίνει την χαλάρωση του ελαστικού στη ζάντα. Χρησιμοποιήστε τις μπότες σας ή για να ωθήσετε το ελαστικό προς τα κάτω, στο κέντρο της ζάντας. Επαναλάβετε και από τις δύο πλευρές.
ΒΗΜΑ 3 Χρησιμοποιήστε τα σίδερα των ελαστικών σας για να μετακινήσετε τη μία πλευρά του ελαστικού πάνω από τη ζάντα. Αν δεν το έχετε ξανακάνει, δοκιμάστε να το κάνετε σε ένα ελαστικό ποδηλάτου πρώτα καθώς η ιδέα είναι ακριβώς η ίδια, απλά το ελαστικό μοτοσικλέτας απαιτεί καλύτερη τεχνική, εργαλεία, και δύναμη.
ΒΗΜΑ 4 Γυρίστε το ελαστικό, και ανοίξτε την άλλη πλευρά της ζάντας. Αυτή η ιδέα φαίνεται αντιφατική, αλλά θα σας αφήσει να ωθήσετε τη ζάντα προς τα πλάγια, ειδικά αν χρησιμοποιείτε μια μικρή ποσότητα λιπαντικού στο ελαστικό.
ΒΗΜΑ 5 Τοποθετήστε το νέο ελαστικό πάνω στη ζάντα, προσέχοντας να σημειώσετε τη σωστή κατεύθυνση περιστροφής. Εάν χρησιμοποιείτε ένα σωλήνα, φουσκώστε το σωλήνα μερικώς (απλά αρκετά ώστε να διατηρεί το σχήμα του) και περάστε τον μέσα στο ελαστικό.
ΒΗΜΑ 6 Τέλος, χρησιμοποιώντας δύο σίδερα ελαστικών και με μικρά "τσιμπήματα", ανασηκώστε το ελαστικό στη ζάντα. Το άφθονο λιπαντικό βοηθά. Ευθυγραμμίστε την τελεία ισορροπίας με τη βαλβίδα στη ζάντα.
Φουσκώστε στην πίεση που ενδείκνυται.