Κατ’αρχάς ρωτήστε τον εαυτό σας:
Τι θα γίνει εάν στην αρχή τις στροφής πατήσω το γκάζι πιο δυνατά;
Τι θα γίνει εάν χαμηλωσω το γκάζι στη μέση της στροφής;
Η απάντηση είναι μια:
και στις δύο περιπτώσεις σας περιμένει το ίδιο πράγμα – θα βγείτε έξω από το δρόμο.
Ιδιαίτερα στην απότομη μείωση του γκαζιού που θα κάνετε νευρικές διορθώσεις για να επαναφέρεται σε ευθυγράμμιση τη μηχανής σας στην στροφή.
Είτε πολύ είτε λίγο η αλλαγή του γκαζιού στη στροφή μπορεί να οδηγήσει σε τραγικές συνέπειες. Ελαττώστε ταχύτητα πριν την είσοδο της στροφής και διατηρήστε σταθερό γκάζι καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής.
Για να δώστε κατάλληλη κλίση στην μοτοσικλέτα σας, στρίψτε το τιμόνι στην κατεύθυνση της στροφής, διατηρώντας μια μικρή πίεση ώστε να κινηθείτε ομαλά μέσα στη στροφή.
Αρμονίστε το σώμα σας με τη μηχανή σας.
Το σώμα πρέπει να είναι σε ευθεία στάση και να είναι ίσιο και παράλληλο με τη μηχανή.
Γείρετε το σώμα σας στο εσωτερικό κάθε στροφής, ενώ μετακινείτε και το γόνατο σας προς το εσωτερικό της στροφής.
Να μη κάνετε πολύ ανοιχτές ή πολύ κλειστές γραμμές προς το εσωτερικό της στροφής. Στην έξοδο της στροφής, ανοίξτε απαλά και σταδιακά το γκάζι και να φέρνετε τη μοτοσυκλέτα σε όρθια θέση...