Με πολύ κρύο καιρό η ανάρτηση της μοτοσυκλέτας σας μπορεί να διασταλεί, και η μηχανή σας να γίνει πιο σκληρή. Τα ελαστικά σας μπορεί επίσης να προσφέρουν λίγο λιγότερη πρόσφυση στο οδόστρωμα.
Αυτά τα πράγματα είναι σημαντικό να τα γνωρίζετε, αλλά δεν επηρεάζουν πραγματικά την ικανότητά σας στην οδήγηση.
Λέγοντας όλα αυτά, εκτός εάν χιονίζει ή εάν προσπαθείτε να διατηρήσετε την πρόσφυση σε έναν παγωμένο δρόμο, η οδήγηση στο κρύο δεν παρουσιάζει ιδιαίτερα προβλήματα σχετικά με τον τρόπο που χειρίζεστε τη μηχανή σας, το κύριο μέλημά σας είναι να διατηρήσετε τον εαυτό σας ζεστό και άνετο.
Ένα κρύος αναβάτης πρόκειται να έχει λιγότερο συντονισμό και μεγαλύτερους χρόνους αντίδρασης. Οι μοτοσικλετιστές επηρεάζονται πάρα πολύ από τους ανέμους. Οι άνεμοι 95 - 110 χιλιόμετρα την ώρα σε μια μηχανή αντιμετωπίζονται κάθε μέρα. Άρα θα πρέπει να θυμάστε τρία σημαντικά πράγματα.
ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να φορέσετε
αντιανεμικά ρούχα (δέρμα, ύφασμα,
ισοθερμικά ρούχα) που να σφραγίζει σφιχτά γύρω από τους καρπούς σας, το λαιμό, το χαμηλότερο μέρος των ποδιών και τη μέση. Οι
μπότες μηχανής και τα μακριά
γάντια μηχανής που επικαλύπτουν το
παντελόνι μηχανής σας και τα μανίκια σας είναι απαραίτητα. Ένα κασκόλ ή ένα κάλυμμα λαιμού μπορεί να σφραγίσει το επάνω μέρος του λαιμού σας.
ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ
Αρκετές λεπτές στρώσεις μόνωσης λειτουργούν καλύτερα από παχιές στρώσεις. Ακόμη και μερικές διπλωμένες εφημερίδες μέσα στο στήθος της ζακέτας σας μπορεί να προσφέρουν μια αξιοσημείωτη διαφορά στην άνεση σας. Τα γάντια πρέπει να είναι παχύτερα στο πίσω μέρος των χεριών σας από ότι στις παλάμες.
ΖΕΣΤΑΘΕΙΤΕ
Τα
θερμαινόμενα γιλέκα, καθίσματα, και χειρολαβές μπορούν να σας κρατήσουν ζεστό, ακόμη και αν τα άλλα ρούχα σας είναι οριακά. Και υπάρχει πάντα η παλιά αγάπη του οδηγού: ένα ζεστό φλιτζάνι καφέ ή τσαγιού για να ανατροφοδοτήσει τη ζέστη στο εσωτερικό σας.