ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ

...σας δίνουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε προκειμένου να επιλέξετε τα κατάλληλα ελαστικά για τη μοτοσυκλέτα σας...

Πολλές μοτοσικλέτες, ιδιαίτερα τα κλασικά μοντέλα και οι μεγάλου κυβισμού , χρησιμοποιούν διαγώνια (συμβατικά) ελαστικά. Ωστόσο, τα ακτινωτά ελαστικά παρέχονται στην πλειοψηφία των νέων μοτοσικλετών. 

Είτε πρόκειται για διαγώνιο είτε για ακτινικό σχεδιασμό, ένα ελαστικό χωρίς αεροθάλαμο είναι λιγότερο πιθανό να σκάσει από ένα ελαστικό με αεροθάλαμο και επομένως είναι ασφαλέστερο. Ένα ελαστικό χωρίς αεροθάλαμο είναι επίσης ευκολότερο να επισκευαστεί στο πλάι του δρόμου σε περίπτωση μιας μικρής διάτρησης. 
 
Συμβατικά Ελαστικά
 
Όπως και τα αντίστοιχα τους στην αυτοκινητοβιομηχανία, τα συμβατικά ελαστικά μοτοσικλέτας έχουν στρώματα υφάσματος. Αυτά είναι συνήθως ρεγιόν, πολυεστέρας ή κέβλαρ και αυτές οι ενισχύσεις με κορδόνια πλέκονται διαγώνια κατά μήκος του σκελετού του ελαστικού. 
 
Το πλεονέκτημα αυτών των ελαστικών σε μια μοτοσικλέτα είναι ότι μπορούν να αντέχουν βαριά φορτία, έτσι ώστε να μπορούν να είναι πιο κατάλληλα για τις μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού. 
 
 

 
 
 
Ακτινωτά Ελαστικά
 
Τα ακτινωτά ελαστικά έχουν ένα βασικό στρώμα υπό γωνία 90 μοιρών κατά μήκος του σκελετού του ελαστικού και γενικά τα κορδόνια είναι λεπτά χαλύβδινα σύρματα. Το ακτινωτό έχει επίσης πλεγμένα στρώματα ή ζώνες, για την παροχή ενίσχυσης κάτω από το πέλμα, αλλά δεν θα προσθέσει υλικό στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού, όπως θα έκανε ένα συμβατικό ελαστικό. Συνήθως, ένα ακτινωτό ελαστικό θα έχει πλευρικό τοίχωμα χαμηλού προφίλ. Όλα τα ακτινωτά ελαστικά είναι χωρίς αεροθάλαμο.
 
Το πλεονέκτημά τους είναι η αυξημένη ελαστικότητα του σκελετού τους, επειδή το πλευρικό τοίχωμά τους δεν είναι ζωσμένο.
 
Ένα άλλο πλεονέκτημά τους είναι ότι έχουν την τάση να φθείρονται σε ζεύγη πιο ομοιόμορφα από τα συμβατικά ελαστικά. 
 
Τα ακτινωτά ελαστικά γενικά απαιτούν μεγαλύτερες ζάντες από τα συμβατικά και αυτό μπορεί μερικές φορές να είναι ένα πρόβλημα για τις παραδοσιακές μοτοσικλέτες. Οι μοτοσικλέτες με αναρτήσεις που δεν έχουν σχεδιαστεί για ακτινωτά ελαστικά μπορεί να ταρακουνιούνται πολύ αν είναι εξοπλισμένες με αυτά.
 
Συμπέρασμα
 
Δεδομένου ότι η πλειοψηφία των μοτοσικλετών αυτές τις μέρες χρησιμοποιεί ακτινωτά ελαστικά, εκεί είναι όπου οι μεγάλοι κατασκευαστές θα επικεντρώσουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου και των χρημάτων αφιερωμένων στη μηχανική και την ανάπτυξη. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι τα συμβατικά ελαστικά δεν βελτιώνονται επίσης με παρόμοιους τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της ζωής, της ποιότητας κύλισης και του χειρισμού.
 
Είναι συνήθως το είδος της μοτοσικλέτας που υπαγορεύει το είδος του ελαστικού που θα φέρει.
Μενού
Λ. Βουλιαγμένης 583, Αργυρούπολη
210 9969793