ΠΩΣ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΣΕ ΟΜΑΔΑ

Φτάστε Έτοιμοι για Οδήγηση

Όχι, αυτό δεν σημαίνει απλά να είστε ενθουσιασμένος που θα είστε παρέα με φίλους σας λάτρεις των μηχανών. Αυτό σημαίνει να έχετε όλα όσα χρειάζεστε για τη βόλτα της ημέρας συμπεριλαμβανομένης μιας δεξαμενής γεμάτη καύσιμο (μην πείτε, "Γεια σας παιδιά, σας πειράζει αν σταματήσουμε για καύσιμα πρώτα;"), εξοπλισμό ασφαλείας, συσκευή επικοινωνίας (CB, αμφίδρομο, κινητό τηλέφωνο) , εργαλεία, χάρτη, κλπ. Τουλάχιστον ένα μέλος της ομάδας θα πρέπει να έχει μια πλήρη εργαλειοθήκη, έναν κύριο χάρτη, και ένα κιτ πρώτων βοηθειών χωρίς εξαιρέσεις.
 
Οδηγήστε με άτομα που γνωρίζετε
 
Δεν είναι μια έξυπνη ιδέα το να ενταχθείτε σε μια ομάδα όπου μετά βίας ξέρετε κάποιον. Ταξιδέψτε με αυτούς των οποίων γνωρίζετε τις συνήθειες οδήγησης, και που εμπιστεύεστε την ωριμότητα και την ικανότητά τους. Δεν υπάρχει χρόνος να ασχοληθείτε με την ιδιοσυγκρασία σε λειτουργία έκπληξης. Η ασφάλεια όλων είναι σε κίνδυνο, και ποιος θέλει να οδηγήσει με μια ομάδα όπου δεν γνωρίζει κανέναν; Δεν είναι πια διασκεδαστικό και παράλληλα δεν είναι τόσο συνετό.
 
Οργανώστε μια Συνάντηση Πριν την Οδήγηση
 
Εδώ είναι που μπορείτε να συζητήσετε ζωτικής σημασίας πράγματα, όπως το μέγεθος της ομάδας, τον μπροστινό οδηγό και τον τελευταίο, τη διαδρομή, τις προγραμματισμένες στάσεις, τις χειρονομίες και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες.
 
Είναι σοφό να έχετε μια ομάδα μέχρι εφτά άτομα, αν και εννέα άτομα δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα. Αν η ομάδα σας είναι μεγαλύτερη, τότε δημιουργήστε ξεχωριστές ομάδες με τις δικές τους θέσεις αρχής και τέλους. Διαχωρίστε τις ομάδες αυτές με ένα χάσμα αρκετών δευτερολέπτων.
 
Ανεξάρτητα από το πόσες πολλές υπο-ομάδες υπάρχουν, είναι επίσης σοφό να διατηρηθεί ο αριθμός περιττός έτσι όταν πάρουν τις θέσεις  τους οι αναβάτες, ο πρώτος και ο τελευταίος να βρίσκονται στην ίδια γραμμή και να μπορούν να δουν ο ένας τον άλλον. Τους ρόλους αυτούς θα πρέπει επίσης να λαμβάνουν έμπειροι αναβάτες με συσκευές επικοινωνίας. Οι πιο αρχάριοι αναβάτες θα πρέπει να βρίσκονται πίσω από την αρχή, με τους πιο έμπειρους αναβάτες πίσω από. Ο πρώτος δρα ως Recon και αρχικός Communicator, και ο τελευταίος αναβάτης διαχειρίζεται το ρυθμό.
 
 
 
 
 
 
 
Μάθετε πώς να ανασυντάσσεστε
 
Είναι απολύτως πιθανό ένας αναβάτης ή περισσότεροι να  διαχωριστούν από το υπόλοιπο της ομάδας. Εκτός από τη γνώση του πώς να κινηθείτε μέσα στις κενές θέσεις, είναι επίσης ζωτικής σημασίας να γνωρίζετε τα σχέδια συνένωσης. Θα πρέπει να υπάρχουν σημεία συνάντηση που ο καθένας θα γνωρίζει εκ των προτέρων. Ένας καλός κανόνας είναι να συγκεντρώνεστε στο επόμενο σημείο αναφοράς, όταν ξέρετε ότι έχετε χάσει κάποιον. Εδώ επίσης είναι που βοηθούν οι συσκευές επικοινωνίας.
 
Προσπεράστε Έξυπνα
 
Ο οδηγός δεν μπορεί απλά να περάσει, όταν η κίνηση μπροστά του είναι αργή. Πρέπει να γνωρίζει ότι υπάρχει αρκετός χώρος μπροστά από το όχημα ώστε να χωρέσει το σύνολο της ομάδας με ασφάλεια. Μόλις περάσετε (με σειρά, ατομικά), κάθε αναβάτης δεν θα πρέπει να επεκτείνει το χάσμα, εμποδίζοντας τους αναβάτες πίσω του να βρεθούν στην ανοιχτή ζώνη με αποτέλεσμα να κολλήσουν πίσω από τον αργό όχημα.
Μενού
Λ. Βουλιαγμένης 583, Αργυρούπολη
210 9969793