Ο κινητήρας στο αυτοκίνητό σας είναι τετράχρονος. Και ενώ οι περισσότερες από τις σημερινές μοτοσικλέτες είναι επίσης τετράχρονες, υπάρχουν ακόμα δίχρονες μηχανές, ειδικά όταν πρόκειται για σκούτερ και off-road μηχανές.
Εκτός αυτού, μια μεγάλη σειρά από διάφορες μηχανές όπως αλυσοπρίονα, χλοοκοπτικές, εξωλέμβιες μηχανές και διάφορες άλλες χρησιμοποιούν επίσης δίχρονες μηχανές.
Αυτό το είδος κινητήρα χρειάζεται να έχει λάδι αναμιγμένο με καύσιμο. Πόσο λάδι; Τα περισσότερα εγχειρίδια χρήστη θα σας λένε, αλλά οι αναλογίες μεταξύ 32: 1 και 40:1 είναι αρκετά κοινές. Έτσι, το μίγμα σας αποτελείται από 40 μέρη βενζίνης σε ένα μέρος λαδιού.
Εάν εργάζεστε με το μετρικό σύστημα, είναι εύκολο: 10 cc λαδιού σε 400 cc καυσίμου. Οι imperial μετρήσεις είναι λίγο λιγότερο διαισθητικές: μια ουγκιά λαδιού (σκεφτείτε ένα σφηνοπότηρο) σε ένα τέταρτο βενζίνης είναι περίπου 32:1. Ένα γαλόνι καυσίμου είναι 128 ουγγιές. Σε αναλογία 40:1, αυτό σημαίνει ότι χρειάζεστε 3,2 ουγκιές λαδιού.
Ρίξτε τη σωστή ποσότητα λαδιού και βενζίνης σε μια φιάλη ή δοχείο, ανακινήστε δυνατά και ρίξτε το στη δεξαμενή καυσίμου. Δεν έχετε χωριστό μπουκάλι ή κύπελλο μέτρησης;
Αναρροφήστε το αέριο στη δεξαμενή καυσίμων σας, προσθέστε όσο νομίζετε ότι είναι η σωστή ποσότητα λαδιού, τοποθετήστε το καπάκι και ανακινήστε τη μοτοσικλέτα όσο πιο δυνατά μπορείτε για να τα αναμίξετε.
Το πολύ λίγο λάδι θα προκαλέσει βλάβη στον κινητήρα. Πάρα πολύ θα ξεφουσκώσει το βύσμα και θα σταματήσει τον κινητήρα, αλλά χωρίς να δημιουργήσει μόνιμη βλάβη.
Δεν υπάρχει καθόλου λάδι; Είστε άτυχος!